среда, 2. март 2011.

U svakom slučaju "ubola" sam

Juče sam kao, završila na temu oko krize srednjih godina (čitaj: nedovoljno seksa) danas započinjem, ko o čemu, ko mačak oko slanine. Dakle, drage moje moj seksualni životić je kao vremenska prognoza (... sutra se očekuje mestimično padanje snega...), probudim se jutros a on samo piči. Mestimično, nepogrešivo dobro izabrana "pogrešna" reč, znači može a ne mora. To je baš tako, tamo gde pada uboli su, tamo gde ne pada opet su uboli. Tako to i slično tome biva i kod mene, malo-malo pa kao ubodem. Mislim, šta-god značilo na ovaj ili onaj način.

Svaki put se strmoglavim na svoj "prefinjeni" gaydar. Kad se samo setim, koliko i kakve sam vele-slalome, zbog njega imala sa strejt devojkama. I, sad sam crvena kao bulka dok ovo tipkam, osećam kako krv gruva do temena. Strašno, dobro nisam po onoj narodnoj bila " I bijena i j..... ali na svu sreću izvukoh živu glavu, u nekoliko navrata. Zaboravila sam jednostavno da primenim, u se i u svoje kljuse. Nego daj komplikuj, kao da sam po sebi život nije komplikovan, tek zaljubljenost, ljubav a tek neuzvraćena ljubav. Po kombinaciji gaydar-Tanja, ona bi trebalo da ima ogromne uši i još duži rep. I, da na moju veliku sreću repom maše a ušima sve u šesnaest gore-dole. Tako ću je sigurno primetiti. Još, ako je dovoljno mudra da mi objasni koja sam trapava šeprtlja... Kad malo bolje razmislim i začeprkam po površini po to famoznom a j...... gaydaru i ja postajem "sumnjiva". Ha, to je van svake pameti! Zašto, nisu malo mene pitali šta mislim, kad mi je već takva s.... priredio i odradio u životu?! Samo se pitam?! Sad sam se "potresla", setila sam se kako je neko pokušavao da objasni, kako da se pije a da se ne napije? Znam samo da je predavač, na zadatu temu završio "mrtav" pijan! Tako i ja, kako j..... a ne naj.....??? Nisam ja greška već taj gaydar i zašto, kad već sve to znam opet jedem rotkve strugane? Zaboravila sam da koristim predivnu intuiciju i prekrasni govor tela... Ili, sam počela da se plašim, pa onda svali sve na gaydar?! Glupost, posle toliko godina rada, znoja, prekovremenih sati, pobeda i poraza, meni gaydar našao da pravi s.... od života i u životu?

Kad smo već kod s.... da li neko može da mi odgovori na pitanje: "Zašto, mrzite?" Možda, zbog svih dobijenih Pulicerovih, Nobelovih ili bilo kojih drugih nagrada? Možda, zbog svih vlasnika banaka, draguljarnica, korporacija, modnih kuća, vodećih svetskih agencija (informatika, nekretnine), filmskih kompanija? Možda, zbog svih vodećih svetskih profesora i predavača na prestižnim koledžima? Zbog silnih galerija, muzeja, umetnosti ili možda, genijalnog gena? Možda, zbog raseljenosti i to da živimo svuda diljem ove planete? Zbog, jakog lobija? Zbog možda, svih prebijenih, mučenih, silovanih, spaljenih, streljanih ili možda onih na kojima su vršeni eksperimenti a opet nas ima?! Varate se svi ako mislite, da ja mislim na LGBT osobe a mogla sam, zar ne? Na moju veliku žalost, navikla sam na ovo nije mi prvi put ali ne mogu i neću da budem nemi posmatrač. Cimam se za svako kuče i mače, za sve i svakog vodim bitke godinama u veoma neravnopravnim odnosima i sad da ćutim?! A, nikada ne bi bilo ovih s.... da hoće poraditi na sebi ali lakše je mrzeti i biti agresivan, uz to ako si još glup u toliko bolje. Nisam sigurna samim tim ni da znaju šta znače reči: darežljivost, smernost, čovekoljublje, milosrđe, trpeljivost, krotost uzdržljivost, celomudrenost... Eto, baš sam zahvalna za rad na meni i to najmanje po 4 osnova mogu biti prozvana.

I, na kraju što se tiče vremenske prognoze u mom slučaju, u vašem to je zdrav, svež, nadahnuti seks, sneg se danas očekuje mestimično. Razmišljam da li bi možda trebalo ubaciti u celu priču od juče i laganu romantičnu večeru uz sveće, dok se čeka taj j..... voz što kasni?! Hmmm... Prvo muzika, sentiš balade ali umereno da se ne bi previše raspilavila. Večera, sveće, naručila bih odmah ribu ali i njoj toplo preporučila. Salate, u nenormalnim količinama od voća i povrća. Odličan izbor jer se može klopati bez bojazni da se prejedemo. Znači, opušteno i povremeno samo na tren moram skrenuti pogled sa nje, da bih opravdala reputaciju stidljivka. Vino, taj momenat čekam pun pogodak. Vino i moje poznavanje i umeće pri odabiru uz određeno jelo a da iskaže svu moju požudu dok se pije. Težak zadatak ali kao što juče rekoh uradiću sve, ma svašta se može iz svega izroditi. Na kraju kao i na početku čokolada u ovome i onome, sa tim i tim. Bu, pustih snova bar za danas, mislim to je zbog mestimičnog padanja snega...

Piše: Tatjana Verle

Нема коментара:

Постави коментар