недеља, 13. март 2011.

Kao njih dve Rak i Riba

Kao dva lista od breze pala,
jedna kraj druge u zagrljaju čvrstom.
 
Reka hladna spaja nas u igri,
kaskade jedna za drugom čekaju na nas.
 
Kao od šale nogama me stiskaš snažno,
niz kaskade grliš za glavu čvrsto.
 
Kao svaki Rak što kleštima steže,
i mene u varku svoju hvatati smeš.
 
Zagrljene plovimo dalje i kao da pitaš,
jer vodopad je ispred nas.
 
Lagano samo se opusti sad,
Riba te nosi niz vodeni ljubavni slap.
 
Jedna kraj druge jer samo tako i može,
niz vodopad dug vrištimo adrenalina obe pune.
 
U penušavoj hladnoj vodi gde se sve komeša,
naša stopala ključala grotla na peščanom dnu prave.
 
Držeći se za ruke posmatramo obalu sve bliže i bliže, 
poglede krijemo vešto očiju bisernih suza. 
 
Uvlačiš se u ljušturu i kriješ lagano, 
kao i svaki preosetljivi Rak. 
 
Pokušavamo da doplivamo zajedno i da te, 
nežno kao svaka Riba ostavim u sigurnoj špilji. 
 
Ali u poslednjem trenu nežno kao svaki Rak, 
hvataš me za rep i glavu kao Ribu staru. 
 
Okrećem se i mislim da baš to i želim, 
dok nevino crveniš odvlačeći nas u zeleni algin vrt. 
 
Kao lista od breze otpala dva kad se nađu Rak i Riba, 
u penušavoj vodi i zaplove niz vodopad dug.
 
Piše: Tatjana Verle
 
 

1 коментар:

  1. Hvala draga Tatjana,izgleda da samo ja i ti pisemo poeziju,sta je sa ostalima,da li su romanticari vec izumrli?Ja uvek rado procitam tvoje objave,primi komplimente

    Frida

    ОдговориИзбриши