петак, 18. март 2011.

Kako poljubac napravi od mene plišanog medu

Vrlo je teško imati i voditi, medicinskim jezikom ZDRAV ŽIVOT, ako radite posao koji u sebe "uvlači" svaki vid kreativnosti, od taktilnog do mašte ili obrnuto, zar je važno? Pokušati uskladiti još sa drugim nama bliskim osobama, znači sigurno poremećaj sna. Tako to kod mene biva, jer moj posao nema radno vreme od-do, kod mene je radno vreme inspiracija i ona "kroji", mnogo više u životu, nego što možete da zamislite drage moje. Naravno, postoji jedan izuzetak, kada sam u vezi e, onda dodatno neko vreme izdvojim samo za nju. Makar znala da će to umanjiti moj konto ili neki drugi vid satisfakcije. Tada, glavu okupiraju neke slatke divne stvari i zaljubljeno levitiranje nad njom. To nema cenu, ali i, da ima zar bih znala da izvagam, svašta... Ako se tome doda, da sam baš svaku volela i bila zaljubljena u isto vreme... A, ljubav je slepa (tako kažu drugi), nosim naočari prema tome, vidim hvala bogu više nego super!

Uh, ljubi Maja, samo puca (nikad nije bila takva), ne, ne to je moja divna prijateljica iz Beograda. Mislim, nisam baš toliki skot, još uvek znam da razlikujem prijateljstvo od ljubavne veze. Ali, pošto sam od krvi i mesa, svaka vrsta nežnosti od mene pravi plišanog medu. Nikad nisam ni držala zmiju u nedrima mada, neko u prolazu reče da mi baš to često nedostaje?! Kako-god, drage moje, lično nisam za varijantu da budem ni loš "momak", ali ni loša "devojka". Šta god bila u to momentu, kad se to pitanje i postavlja, ali i stvara definitivno pogrešnu sliku o meni. Mada, meni puca prsluk za ovakva i slična mišljenja. Mislim, da sam dovoljno oštra kad je to potrebno. Rekoh, nežnost... Da, reagujem uvek, reagujem i tako se na svaku nežnost simpatično opustim a, sve kao nije bitno i nije važno.

Peto jutro se budim naspavana i odmorna a, poljubi tako Maja, da odmah zaspim i to oko 22 časa uveče. Lukavo, a, onda svi ostali iz društva "opali", po ovome ili onome, spava dobro je. Eto, zašto ona mene ljubi?! Ljubi tako u pegavi nos, iza levog i desnog uha, u čelo (da kucnem u drvo, hvala na pitanju, super sam), u plišane obraze... Zaspim posle njenog poljupca kao top, mislim se nešto, dobro je, šta da tako zaspim a, tek počele, "uletele" u ljubavnu vezu? Hm, mislim da me svi okeani ovog sveta ne bi oprali a, da pravu reč i objašnjenje ne bih ni našla za iskreno izvinjenje. Ne pali tu, bila sam umorna ili samo sam se raznežila i privila uz tebe, ne pali tu ništa! Zaspala sam i ko mi je kriv, sledeći put pamet u glavu ili razgovor ćemo završiti u potpuno drugom pravcu!!! Hajde sad, imaj petlju i ponovi, nisam luda, samo jednom može da mi se desi "ovakav" kiks. Ta dajte, drage moje znate na šta mislim, glupo je "gubiti" glavu zbog umora i nežnosti, glava se "gubi" iz sasvim drugih razloga.

Nisu devojke mačiji kašalj, pa sad malo ovako, pa malo onako! To, što volim njih baš sve a, mogu samo da budem sa jednom, to je više moj problem, zar ne?! To, što mi se u vidokrug ubaci njih deset, znači DIŽI TANJA RUKE I POSTANI META. Em, lakše a, luđe i zabavnije i mislim konačno, neko i od mene da napravi "poštenu" ženu. Koja glupost, kao baš ta dužina i dižina kose ili boje, mislim!!! Pa, onda ta boja očiju, stvar ukusa više, zar ne?! Meni starom dobrom vuku, više prija magična iskra iz nečijih očiju, ili kako se smeje, priča i onda ta boja glasa, uh, kako hoda... Ne, ne, ne mora da ima izražene atribute, prva ja nemam. Tipične sam androgene građe i, sad kao ona bi trebalo da je ovakva ili onakva. Hm, samo je potrebno da budemo slične i da imamo dobru komunikaciju i samo nama poznate vibracije. Nije potrebno da jedna drugu "fasciniramo", toga se ježim. Kao što se ježim na svaku izveštačenost i plastiku. Budi prirodna, spontana, svoja, pomalo otkačena, "pristojno vreme" stidljiva i da, da voli da igra, da reaguje telom na svaki ritam. I, nije mi bitno da li luduje sama ili ne mada, najbolja varijanta je ludujemo zajedno ali, ne biva to baš uvek tako... Možda, poželimo samo da sedimo i pričamo, pijuckamo pićence i osvajamo svojom duhovitošću... Bezgraničnim naprasnim smehom ili običnim, iskrenim i stidljivim razvlačenjem usana u osmeh, ma sve može...

To sve, važi i za poljubac. Poljubac je za mene, vrlo ozbiljna i veoma intimna rabota. Mada, nije najintimnija, postoje druga vrlo intimnija mesta na telu. Kad malo bolje razmislim o rečenici: "Poljubac je najintimniji...", mislim.. Liči to meni, na izjavu lukave kurave, da opravda (sasvim normalno), slabo plaćen posao a, pre svega, posao koji uzima dušu koliko i telo. Potpuno razumem, nisam moralista i nikad neću biti, ali zaista mislim, da je od poljupca mnogo intimniji seksualni odnos. Svaki poljubac, nužno ne vodi u krevet, ali seks da imamo a, da prethodno nismo razmenile duge strastvene poljupce, ha, ha to kod mene ne prolazi, ali ne prolazi ni kod nje a, drage moje ni kod vas! Koliko puta sam se ljubila, pa ništa, bar to prvo veče, kod većine nas stvar je slična manje-više. Tehnikalije i hemikalije, su različite kod svake od nas, kako ko voli, ali žene vole slično ako, ne i isto. Meni je bitnije pitanje higijene, od pitanja da li je ili nije poljubac! Na tom pitanju sam odavno diplomirala! Mislim, pušač sam i nije u redu da devojka, ima utisak da ljubi pepeljaru! Valjda je to bitnije, čak i meni strastvenom pušaču. Uostalom, dovoljno je videti koje cigarete pušim i to samo po sebi sasvim dovoljno govori.

Ovakvima kao što sam i sama, vrlo teško pada svaki pokušaj "pokupiti", na svu sreću veoma retko sam u tom fazonu. Meni se dešavaju druge stvari, da posle provedene noći zajedno, devojke jasno stavljaju do znanja da žele da budemo u vezi. Dobro, tu je nešto i bilo, jer nikad nisam ni bila samo zbog pustog seksa, to je uvek kod mene mnogo dublje. Ali, kada vam stavi posle pola sata do znanja, da je mnogo bolje da probamo vezu? Tako sam uletela hrabro u jednu i ostala 5. godina. Jednostavno smo se našle u pravo vreme na pravom mestu.Nikad nisam sigurna da baš život uvek igra po fer-plej pravilima. Naravno, to dozvoljava i sloboda trenutka i izbora, i koliko sam spremna svoju "slobodu", da žrtvujem, odnosno koliko sam ozbiljna, sigurna. Sve to je vrlo jednostavno, sledim srce i važno mi je da znam šta hoću, za nju je dovoljno da zna šta neće. Prema tome, sve je na našoj strani, šanse se ne nude svaki dan. Moje prijateljstvo sa Majom je tako počelo, pre 25. i kusur godina, nikad se nismo pokajale zbog toga. Naprotiv, ubeđene smo da ljubavna veza nikad ne bi uspela, ali smo ostvarile fantastično dobro prijateljstvo. A, obe smo to veče došle da bi neku ribu "pokupile", mislim... "Pokupile", ali prijateljstvo, jer smo posle 15. minuta uklavirile da neverovatno jedna drugu razumemo, ali ništa više, da li to znači da smo nas dve pogrešile? Glupost!!! Koliko samo volim žene, koliko ih razumem, strašno kad bih sa svakom od njih završila u krevetu, ravno ludilu. U životu sve mora da ima ravnotežu, tako i osećanja samo obostrana, uzajamna imaju šansu, kad istovremeno kliknete. Uh, kad počnem da lebdim a, sve oko i iznad nje, i samo i uvek nje.

Normalno, negde tu postoji i ventil za pražnjenje, tako volim da prokomentarišem šta bih joj radila. Ha, uvek uveselim družinu nisu oni svesni koliko greše ali, dobro stoji da sam lajavi krelac! Hipotetički sve je to u redu ali, imam i svedoke da nije baš uvek tako, zaboravljaju svi da je bilo vrlo uspešnih realizacija u ljubavnim vezama i nisu mi bile naivne partnerke! Prema tome, moralo se žestoko raditi a, ne zabušavati. Nikad nisam žene vređala naprotiv, svojim komentarima sam samo potvrđivala koliko ih volim i poštujem. Kad krenu komplimenti a, kod mene su uvek iskreni i trudim se da to kažem vrlo jasno i glasno...

Ha, ha, čitam profil (obećanje je uvek obećanje), dva urađena profila, nisam sigurna koji je luđi ali, je žešći ovaj napisan od strane mojih prijatelja. Iskreno, kad bih pročitala ovakav profil, dobro bih razmislila da li da startujem vlasnicu istog?! Tačan, besprekoran profil, na momente otkačen i duhovit ali, ko će da veruje ovakvom virtuelnom profilu? Mislim, da je žestok i da može pre "uplašiti", mada, su u pravu tako se iskristališe sve i one znaju šta i kako, sami tim sve ostalo je dobro pozitivno iznenađenje. Daj bože, da je tako?! Trenutno ih "samo" još izbor fotografije zbunjuje a, to je potvrda da će se poprilično namučiti. Sve moje fotografije su JA, jer nisam znala da me fotografišu, sem onih za dokumenta gde se udidim da posle i obično pitam a, ko je ova trebina? Koliko je meni poznato, to je istina mada, pitanje je usledilo posle "jedne lepe popijene količine" alkohola?! Sreća u nesreći, kad popijem možeš me gaziti i nikad nisam sklona sranjima i "pucanju filma", tako da sam prihvatila odgovor na postavljeno pitanje bez većih problema: "Sutra ćeš je upoznati?!" Lepo, vreme prolazi i to sutra nikako da dođe. A, na profil i fotografije, možda je i bolje, sve u svemu mislim, da će biti žešće zabave. Normalno, dovoljno sam "luda", da sve prihvatim a, naročito potencijalno zainteresovanu. Ako je potrebno i u klinč, jer sam sigurna da je to prava, prava riba, što ruku na min...., pardon srce, danas je prava retkost. Vrlo neobična situacija ali, zbog toga i postoje prijatelji, zar ne? Pitam se samo koliko je ovaj izazov pametan, virtuelno je uvek virtuelno?!

Piše: Tatjana Verle

Нема коментара:

Постави коментар