субота, 19. март 2011.

Da li to znači da nisam politički korektna?!

Juče, kod mame na ručku, krenu priča o mojoj netolerantnosti na laktozu a, sisala sam 16. meseci i uveliko grickala zubićima. Dakle, ludilo danas mama preuzima štafetnu palicu. Pokaži šta sve umeš za 15. minuta a, neka neko uspe da te zajebe! To je naša omiljena igra, tek da neko nov posle ne može kazati, da ne zna kakvi smo mi. Ali, da se vratim na sisanje i to grickanje mada, se tih detalja ne mogu setiti. Nije bitno, sisala sam dugo i to je to. Ali se zato, drugih grickanja sećam i sad ispada da ništa drugo i ne radim, stalno nešto kao "grickam". Kamo, lepe i puste sreće da je tako! Kad kažem da sam lezbejka od rođenja, neki "pametnjakovići", znaju da se smeju. Evo, dokaz da nije tako, potvrdila i moja majka nastavkom na još opasniju temu. Pušenje, mislim se o čemu sad? Pa svi pušimo, uključujući i nju iako se oporavlja od infarkta ali, ona ne j... atrakcije. Na momenat, je čak uspela da me zbuni na koje to uopšte pušenje misli? Daj da pitam mislim se nešto i, dok sam je pitala jedni su se krsili a, drugi padali preko tanjira. Kakvo pitanje, takav odgovor, kratko i jasno: "Dakle stvarno sam rodila skota", strašno! Mama, još imaš 6. minuta, posle toga nastupa neko drugi. Zato kod nas ručak traje 4-6 sati. Ali, mi smo hedonisti i volimo sve polako uz pićence. Gosti, sede i uživaju a, mi se u punom sjaju ludosti predstavljamo likom i delom. Naravno, svih 6. minuta je potrošila na temu moj sledeći koraki eto, samo tako ona i ja u vezi. Gledam je u belo, i molim boga da ne stigne do dece, mislim unučića, to mora tako u paketu kod nas. Šta ti je život, jedni imaju problem što su u vezi a, ja problem što nisam u vezi. Daj bar, da znam koga tražim, kako izgleda i na koju stranu da krenem?! Lepo da poludiš, kao da je to idem da skoknem do prodavnice, izaberem i kupim (normalno, šta ima ona tu da se pita), platim, ubacim u stan i odmah bacim na nju, jer sad dolaze na red deca! Šta komplikujem, sve je jednostavno, uh... Kad krenu po pokojnom tati i opet meni, smotani, isti, hm... Mislim se oduzeću joj reč, imam pravo moj život je u pitanju. Kad, ubode i jednim osvrtom, na tatinu i moju sličnost, reče: "Ali nikad nisu ravnodušni"... Tačno, konačno prava rečenica, kratka i jasna. Lako je imati dobru vezu ili brak, kad si dobila dobar materijal, kvalitetan, mesiš i praviš peciva raznih oblika. Onda ispečeš i taman da fino hrska pod zubima. Hajde, već jednom nek i ona dođe, nek mesi ili brusi, razvlači i steže, kuva i peče do mile volje.

Preskočiše mene što je bilo pametno, da se sredim jer, na tren osetih najverovatnije ovo nije završen post. Ali, tek onda se setih ljudske bede KLINIKA, lepo nisam bila pametna. Zanemela sam zbog ljudske drskosti i bezobzirnosti, laži, prevare, otimačine najverovatnije novca od roditelja. A, mi još žešće i sigurno za iste pare vaše dete uništavamo! Sigurno i uspešno, samo ne znam kako homoseksualnu osobu "preobratiti" u heteroseksualnu! Ja ću ovako, lepo da se napijem mleka, jogurta, najedem sira, kiselog mleka, pa nek me svašta snađe. Ali, prvo ću doći kod vas da se ispovraćam po vama i vašim diplomama. Hajde, mene "preobratite", od lezbejke u strejt. Dobićete Nobelovu nagradu za medicinu. Sramota, zašto kad ste "stručnjaci" niste otvorili KLINIKU za odvikavanje od bolesti zavisnosti? Ostavite se ćorava posla i da polupismene, neobrazovane, tvrdoglave i patrijarhalne, roditelje i njihovu decu uništavate. U kom veku vi stručnjaci, što brukate svoje profesije i po istim pljujete, živite? Šta vi mislite da neko vaše dete maltretira i posmatra, da neko možda siluje? Šta vi umišljate da ste BOGOVI ili se igrate BOGOVA. Masa će nasesti i još više nastradati a, roditelji pusti će plaćati prevarante psihologe i endokrinologe, da im decu uništavaju. Nije mi jasno šta vi uopšte hoćete od nas LGBT osoba? Da preobratite moje zadovoljstvo, ljubav, želju, strast, osećam se dobro i neću da budem heteroseksualna osoba, eto neću! Hoću da budem lezbejka, jer jesam lezbejka, hoćete da me na nešto primorate ili naterate?! Mojim životom niko ne može da se igra, ali od takvih kao što ste vi počinjem da sumnjam u sve i svašta. Šta radi ljudska beda i na šta je sve spremna?! Nisam po struci psiholog a, ni endokrinolog, ali ovde ne treba mnogo začeprkati, odmah se vidi cela pozadina NOVAC i još žešće pravljenje problema onima koji su najmanje krivi. Stidite se ljudske bede ako, znate šta je stid?!

Da li sad ovo znači da sam prema ovim "stručnjacima", bila politički nekorektna, možeš misliti?! Reagovala sam ispravno, ne mogu da jedno pišem a, drugo da radim i govorim, to znači da sam podvojena ličnost. Zanimljivo... Uvek ću reći i napisati ono što mislim i stvarno mislim da sam bila preblaga. Mogu samo da se nadam, da će ovaj post biti objavljen. Valjda nisam toliko agresivna bila da se i drugi iz istog razloga mogu po meni ispovraćati?! Uvek sam na strani onih koji su ugroženi, nije me strah da se cimam i za naizgled nemoguće i nerešive stvari i probleme. Ne mogu gledati a, praviti se da ne vidim.

Drage moje, sutra će biti bolje, moji prijatelji ponovo puštaju jednu pesmu, za koju sam sigurna da je sve znate.

Svima vama poklanjam refren i zapevajte žestoko.

SAMO TEBE ŽELIM
SAMO TEBE ZNAM
RECI SVE ŠTO ŽELIŠ
SVE ĆU DA TI DAM

Piše: Tatjana Verle

Нема коментара:

Постави коментар