петак, 18. март 2011.

Devojke, ja sam ispao femme po testu...

Tačno, tako znači da je test odličan i tačan pomislih. Svi smo tipovali da će biti na kraju femme a, zašto je radio test za lezbe, moj gay prijatelj nisam stigla da pitam?! Nije ni bitno, uveselio nam je i ulepšao veče. Moja sestra je test poslala mejlom iz Kanade i naravno, odmah smo se svi bacili na isti. Mada, se u našem veselom društvu tačno vidi ko kosi a ko vodu nosi. Tačno je tako i bilo, ha... Maja butch, moja malenkost soft butch a onda, dodaj za kobilu (to se odnosi na mene), i andro, i to je to. Sasvim dovoljno da zaintrigiram maštu "zainteresovane", dobar ali po nekad i zbunjujući miks, naročito za one koje sve gledaju crno-belo. Međutim, apsolutno se slažem sa mojim gay prijateljima da je butch prava i nepogrešiva lezba. Posebnu čar te naše babe, stvaraju kad se raskokodaču i kad ih uhvati oduševljenje i činjenica da su konačno i one u pravu. Priznajem u pravu ste, butch jeste dobra i čvrsta ruka, nepokolebljiva i jaka, vredna i "opakog" pogleda, zaštitnik i dobrica, bučna i osetljiva, u žešćem fazonu pokreta i ritma, zna šta i koga hoće, svoja i samo njena, butch ona je apsolutno cool... To su sve rekli drugi, samo sam potvrdila i onda dodala, nije ni čudo da se butch iz tog razloga i može naći u svim kombinacijama kad su veze u pitanju. Čuj, mogu naći, mi smo početna odrednica svake veze i samo da malo uskladimo ravnotežu, tu ravnotežu u nama hu... A, onda ko voli nek izvoli, kod mene ponuđen k'o počašćen!
 
A, sad partnerski odnosi. Dobro, samo se ograđujem moje viđenje, nije naročito popularno jer je pristup dragim Savetama zabranjen. Partnerski odnosi mogu biti tri varijante: dve žene, žena i muškarac, i na kraju dva muškarca. Znači dve osobe grade temelj u zajedničkoj vezi, bez obzira na pol i seksualnu orijentaciju. Veza je uvek veza, ona testira naše karaktere, intuiciju, prag tolerantnosti, duhovnost, fizičku privlačnost, ljubav, strast, komunikaciju, zaljubljenost... Bez obzira na moju intimnost sa drugim ljudima, kada sam u vezi, moguće probleme apsolutno rešavam samo sa ženom i to kroz razgovor. Može i kroz seks?! Ali, iz ličnog iskustva znam da seks može da napravi i "problem", tako posle seksa žena još žešće steže. Što kad malo bolje razmislim i nije loše, ako me nešto iritira to je biti mlak u odnosima. Zna taj seks gadno da zakuva ponekad, možda bi bilo tačnije da prekuva. 
 
Po meni, to bi bilo isto, kao kad bih pri upoznavanju sa nekom osobom čula: "Da, to je moj najbolji prijatelj...?!" Glupost, znači ako imam najboljeg prijatelja, onda se podrazumeva da imam i najgoreg prijatelja?! Možeš misliti, "moj najbolji prijatelj"?! Pitam se kako se takav udenu među prijatelje ili to više onda govori o samoj osobi koja je i odvalila tu glupost. Normalno, kod mene je to sasvim pojednostavljeno, tačno znam ko su moji prijatelji, drugovi, poznanici, rodbina, susedi, majka e, tu sam čak i sigurna! Šta tu komplikovati, tako je to i sa ženom. Dovoljno mi je što uvek znam šta, kako, koga i zašto u životu hoću i želim. Ako, ona i ne zna nije problem, važno je da krenemo i da budemo u pokretu, stalno da idemo napred! Kao mudra (čitaj:luda), uvek ću puštati da pobeđuje u ovome ili onome. Kad bude postala pronicljivija onda će znati i šta hoće i kako stvarno da pobeđuje, ali ne mene. Od viška ljubavi i dobrog materijala glava neće da boli, ali od manjka isti, uh... Zbog toga u životu i reagujem kao semafor. Ne mislim, sad na tri boje i urođenu stidljivost, već na ono fino upozorenje, trepće i, trepće i, trepće i konačno stop. A, varate se drage moje, ako mislite da sam ubrzala. Ne, ne naprotiv, usporim i stanem a, onda sačekam kreni i krenem. Tako i u vezi, isto stanemo nas dve i uskladimo brzine ako je to potrebno. Neće valjda stalno, jedna od nas padati na nos zbog one druge. Naravno, da ne, to bi bilo isuviše neozbiljno. To je valjda jedini razlog, što uvek mislim da bi ona trebalo da bude ista kao ja, ali u isto vreme i različitost da zrači iz nas. Mnogo hoću? Ne, samo znam šta hoću u životu i vezi. I, bez mnogo umotavanja tako i kažem, ne volim zavlačenja. Mislim, žene razumemo se oko ovog zavlačenja?! 
 
Sad, kad sve ovako lepo otkucah, onda da dodam i zaokružim, to znači da sam nemoralna ali i nenormalna! Drage moje, to se podrazumeva, čim sam kazala da volim i da živim sa ženom (trenutno hipotetički, jer nisam u vezi). Kako mogu biti moralna kad j.... ženu a, nije ni ona moralna a, još manje normalna, jer mi to sve posle vrati isto merom! U..... e, sad već dve opajdare na vidiku, čuj te kvare mlade!!! Šta znači to sad, i da smo nas dve nemoralne i nenormalne? Priznajem, "nemam pojma", prelistala sam i pročitala sve napisano i po knjigama i po internetu. Čak sam stekla utisak, da ni oni koji su pisali nisu sigurni! Toliko rastegljivo tumačenje da je na momente zabrinjavajuće! Sreća na fakultetu sam imala etiku, ali nikad nisam sigurna kad su u pitanju klizavi tereni, kao što je to moral. Bolje još jednom proveriti?! Ne, ne nije potrebno. Dobro još bolje, jer stvarno "mislim" da sam nemoralna i nenormalna. I, taj valjda pre oral, nego moral u ovoj državi, njega su stvorili "moralni političari" i još "moralniji sveštenici". Da, baš oni, oko kojih se vrte žešće količine novca i sva "duhovnost", uz "dozvoljenu" tranzicionu korumpiranost. 
 
Lično, čast mi je da neko za mene kaže ili misli, da sam nemoralna i nenormalna. Kod mene to isti efekat izaziva. Ignorišem zelenu boraniju, uh nema im gore kazne, samo ignorisati! A, žena koju volim znaće da što sam nemoralnija i nenormalnija, nju više volim i želim. I, to odmah i sad, nema više ovo ili ono, nisam sposobna za bilo kakve manipulacije i kalkulacije. Eto, konačno da rasvetlimo zašto sam "nemoralna i nenormalna". Dakle, priznajem volim je i želim je (opet hipotetički, jer još uvek nisam u vezi), drugim rečima, zbog toga sam "nemoralna i nenormalna". Uh, "jadna", država sa ovakvima kao što sam ja i meni istima ili sličnima. Stvarno "užas", mislim strašno! 

Piše: Tatjana Verle

Нема коментара:

Постави коментар