понедељак, 28. фебруар 2011.

Beograde, mirno spavaj

27. februar ne mogu da spavam, pokrivam Maju i opet tvrdoglavo pokušavam nešto da smislim. Samo sam uspela da se iznerviram dodatno i da probudim Maju. Mislila sam gotovo, počeće da besni međutim, sela je pored mene zapalila cigaretu, uzela gutljaj kafe i počela priču kao da sam sad ušla u stan. Zamisli, nisam stigla nešto da ti ispričam, mislila sam da se prvo šali ali onda shvatih da ona najozbiljnije priča priču. Sećaš se kad smo bili na Hvaru 86 zamisli danas sretnem društvo iz Alohe!!! Pozdravili su te puno i da znaš hoće sutra da idemo na piće. Ali glavni fazon je bio što su rekli za vas dvoje (mislili su na mog druga i mene) da više ljubavnika imate van Srbije, nego u Srbiji. Fazon godine je bio kad je to pričala J. i onda pitala T. da li je to istina a ova mrtva hladna reče: "Zar ti ne znaš za tu priču poj..... su pola Jugoslavije!" Ha, haaaaaa, ne mogu da verujem znači zato Beograd noćas mirno spava. 

Piše: Tatjana Verle


Нема коментара:

Постави коментар