уторак, 11. јануар 2011.

VRATA SU NAM OTVORILI KAMENKO I KREMENKO

Sreća nas okuplja ali nas bol sjedinjuje (O.Vajld)

Ništa nije nagoveštavalo da će taj poslednji dan u godini biti vrlo neobičan, mada kad bolje razmislim, sve je išlo u prilog žešće otkačenosti. Priroda je moj alter ego, nisam baš osoba "zaljubljena" u tehniku i tehnologiju. Krenem nešto da uradim na kompjuteru a ispadne pop s' bradom, mada se posebno "oduševim" kad kuckam. Volim da gledam u oči osobu sa kojom pričam, slušam boju glasa i posmatram govor tela. Svaki moj pokušaj da tog dana stupim u kontakt sa Danijelom, nije urodio plodom, na kraju sam digla ruke, jer je trebalo uraditi još desetak stvari pre polaska u Novi Sad. Uvek sve lepo isplaniram, ali taj dan je nekako od podneva krenuo u sasvim drugom pravcu, kad se sad setim slatko se nasmejem.....

Ana kuma, moja sestra od tetke Sonja i ja, imale smo u planu prvo da sredimo naše kosice, uz to pravila sam klopu i odvajala poklone i piće, koje ćemo poneti našim prijateljima. Sve bi bilo dobro da Sonja nije pomešala boje za kosu a sve smo jedna drugu naizmenično "sredile". Ana je posle, Sonjinog tretmana izgledala kao da ima rakuna na glavi, moja kosa je ponovo postala crna a Sonja je uspela, jer kuma nije pogrešila. Na sve to stigao je i naš zajednički prijatelj, u daljem tekstu Manijak. Kad nas je video uopšte nije krio svoj smeh i suze, koje je sve vreme brisao. Ana je blago rečeno ludela, dok sam "slagala" face ala Baster Kiton i kolutala očima, da bih povremeno uspevala da smirim strasti. 

- Nije meni jasno, šta ste vas dve to mutile i zamutile, Tajči ti si crna i takva si bila i pre 20 godina, ali ovaj rakun na mojoj glavi, strašno....

-Znam, odlično kakva sam bila pre, ali da li shvataš da je pola Šapca pomrlo i to baš oni koji me pamte kao takvu?!

-Tanana, mogu ti reći da izgledaš vrlo decidno, mislim seksi, odnosno veoma jebozovno, super niko te neće odmah prepoznati a to nam baš odgovara za naš maskebal, euforično nas sve sj..a Manijak.

Kad je ušao kum Žilijen, samo što se nije up...., kad je video Anu sa sve Sonjinom umetničkom inspiracijom. Bila sam u kuhinji, ali sam vrištala zbog komentara a onda je kum ušao u kuhinju i zanemeo.....

-Verlika, stvarno kkkrrrr.....hmmm....ooops, izvini kumo!!!!!! Ali stvarno si pokrenula vremeplov, super si......

-Skidaj se da vidim kakav ćeš biti Vinetu.

Kad se skinuo, nisam više mogla da se kontrolišem, torzo sav išaran temperama a kako je ušao u kumine helanke, nisam smela da pitam ali sam naslućivala, kako je njegovom pimpeku!!!!! Sonja je bila Greta Garbo, normalno...... Kuma je bila Pokahontas, kad smo je više skinuli nego obukli, shvatila sam da će biti jedina konkurencija Manijaku i meni. Nas dvoje smo dobili Plavu lagunu, dvoje golih "nesrećnika" na pustom ostrvu. Manijak ja imao na sebi, ešarpu oko prepona i prslučić od veštačkog krzna boje lavande, kaubojke i crni dugi kaput..... Onda je došao red i na mene, jedna ešarpa je završila oko prepona a druga na grudima, mada su svi rekli da je ta gore suvišna, jer nemam izražene atribute! Međutim, ona je ostala jer sam tako odlučila. 

Sve smo spakovali i taman hteli da krenemo, da se još pozdravimo sa mojom majkom, kad......

-Kuda, golih guzova, ti to misliš?! Neće moći, kožna jakna a neće moći ni perjana, odlučno Sonja uz smeh.....
-Mantil Verlika i nemoj da perlijaš a na noge kaubojke, pa kad je bal nek je bal!!!!!!!!!!!
-Prvo idemo kod tetke a onda put Ujvideka, sva važna i direktorski raspoložena moja sestra zapovedi!!!
Zvonili smo, lupali, pevali kad mama otvori vrata, uleteli smo u stan a ona lagano:" Gde je Tanja?!"
-Mamaaaaaaaaaa.......
-Crna Tanja, šta je to sa kosom a onda obrati pažnju i na Anu i na gole izbačene noge ispod kaputa i mantila. 

Vi ste svi otkačili, ali onda poče i da se smeje. Idite, ali se ponašajte fino i kulturno?

Konačno, vozi Sonja, muzika i pesma, povremeni smeh a kum mislim, da je malo kumu....... Posle nekih 2 sata pojavi se i Ujvidek ispred nas..........

Pozvonili smo, vrata su nam otvorili Kamenko i Kremenko a onda uz seksi muziku, kreće lagano naš striptiz, kapute i mantile smo fiknuli na pod a onda legli na iste, uz opšte navijanje, zvižduke, dobacivanje, fotografisanje, uz opšti smeh a čini mi se da je i neko štipkanje i pipkanje palo, mada nisam baš sve "snimila"!!!!!! Kad smo došli sebi, ukapiramo da su svi normalno obučeni, sem nas i naravno Kamenka i Kremenka...... Fazon je uspeo, nema šta! Krenuli su poljupci, zagrljaji i smeh, pićence a onda....... U jednom momentu, samo je naskočila na mene, moja bivša devojka (koju nisam primetila zbog "nastupa"), tako je nežno naskočila da smo obe pale!

-Tanja, ti si ista, zar je moguće da se nisi ništa promenila, super si, dođi da te upoznam sa devojkom, oduševićete....... joga, neverovatno a nismo se videle 15 godina.......
-Jedva dođoh do reči, zar ti nisi u Kanadi?
-Jesam, ali došle smo i ostajemo desetak dana a stvarno sam želela da te vidim, uostalom sve je ovo iznenađenje za tebe i "bandite".
Zatim je usledilo upoznavanje sa njenom devojkom, stvarno je divna a najzanimljivije da perfektno govori srpski.

-Znaš i ona je Jevrejka...........
-Ha, ha, ha...... očigledno da smo ti se uvukle pod kožu, reče uz širok prelep osmeh, devojka moje bivše devojke.

Bila sam srećna, bila sam raspoložena, igrala sam, pevala, svirala i na kraju imala svoj nastup a tražili su VAGININE MONOLOGE, to su i dobili................. Sutradan smo se vratili i nastavili još dva dana, posle dugo vremena sam bila srećna. Odmorila sam se Danijela, poslušala sam tvoj savet i želju, hvala.........


PRIJATELJ BI MORAO NOSITI PRIJATELJEVE SLABOSTI (V. Šekspir) 

Piše: Tatjana Verle

Нема коментара:

Постави коментар