уторак, 5. април 2011.

Sve više te razumem, znači da - volim te

U magičnim vremenima, u nevidljivim šetnjama naših duša
Zamišljam nas dve, shvatam da činiš me nemom od čežnje
Stavljam se na tvoje mesto, zato te tako dobro razumem i želim
Apsolutno sam ti dostupna, ali ti to ne znaš a, i kako bi 
Postajem smela i hrabra, jer sam ušla u tvoja slova i razbacane duhovite misli
Volim te i znam da je ljubav teška, vremenom sve teža i teža
Ali to nije isto što i reći, da sve je teže voleti Nju-fgs, samo zamišljam 
Dozvoli da budem prema tebi obazriva, zbog tebe i drugih 
Hoću da te obožavam, da za tebe stvaram novi prostor, jer me privlačiš 
Želim da te gledam, da vidim samo tebe i sve više razumem i slušam 
Volim te - iskreno a, iskreno može biti samo originalno, čudan sam lik
Ljubav pripada tebi, ljubav pripada samoj sebi, želim da je osetiš i prihvatiš
Mi smo visoki napon paklenog seksa, u kojem koristimo naše zabranjene reči 
Zato i jesam iskrena, jer se ljubavi ne može zapovedati i maltretirati
Ljubavi se ne može laskati, varati, lagati, naredbe izdavati
Često me srce boli u žudnji za tobom, jer želim biti samo tvoja
Samo hoću da slušam tvoje telo, nasmešim se i osvajam, zavodim
I u velikodušnom prevrtanju, uradim ono što želiš i maštaš, posle možemo i ćutati 
Želim da te iznenadim, da od sreće plačeš i da na putovanjima nove svetove otkrivamo
Hoću da te smirim i učinim da vidiš, ono što ne možeš da vidiš a, tako želiš
Ti si moja plava i crvena krv, ti si strast u meni koja nije lepo vaspitana
U ovom nemom, gluvom, slepom svetu, svoju požudu sam od svih skrila
Želju, strast i požudu, za tobom ne mogu potopiti i uništiti poplave
Zaljubljenost ću zaključati, ključ tebi pokloniti jer mi se poklapamo
Ljubav koju osećam, samo ću tebi pokazati, jer je nećeš nikad zloupotrebiti  
Ti me privlačiš žestoko i osećam, da stvaramo posebno naše uzemljenje ljubavi
Naši tragovi u pesku se poklapaju, više nije bitno ko je ko od nas dve
Samo nas dve možemo i otkriti, naše tragove ljubavi i požude
Ljubav i požuda je teška i ozbiljna stvar, mogu se samo nadati obostranoj sreći
Danas sam shvatila da ti jesi ljubav, moja velika neočekivana ljubav
Ljubav čini da se ceo svet okreće, osećam intimnu, ličnu i duboku žudnju za tobom
Ostaje samo nada, da zbog iste neću završiti na lomači
Kako tebi da privučem pažnju: PA, OVDEEE SAM, VIDIIIII, UUUJAAA....
Šalim se, mogu te zabavljati i zasmejavati znam da to voliš, ali nikad ne mogu biti dripac
I uvek ću te zaštititi prvo od sebe a, potom od drugih mada toga nećeš biti svesna
 
Piše: Tatjana Verle

Нема коментара:

Постави коментар